söndag 14 april 2013

Nu kommer det svåra: hur jag ska kunna hålla mig från att teckna något desto större de två närmsta veckorna som kommer. Jag ska göra en massa annat i skolan istället:

- dimensionera förband till min stålhall i Robot Structural Analysis
- modellera hallen i 3D i Tekla Structures och få ut alla ritningar
- tent i fastighetsvärdering
- tent i mätningsteknik
- beräkna betongbjälklag, konstruktions-, kostnads- och mängdberäkning
- planera och beräkna grund för egnahemshus
- skriva tre lärdomsprovreferat
- skriva rapporter i byggnadsfysikaliska mätningar
- ta betongprover från balkongräcken, analysera, rapportera
- skriva flummuppgift om eventuellt examensarbete, totalt tre separata uppgifter
- tent i kostnadskalkyl
- skriva jämförelse av två examensarbeten

... och säkert något annat viktigt som jag inte vet om eller bara har glömt. Jag har ingen aning om hur jag ska bära mig åt för att hinna allt på tre veckor. Dessutom så har jag ett liv utanför skolan också, även om det inte verkar så ibland. Därför får jag väl tvinga mig själv att ligga lite lågt ett tag och bara publicera skisser. Under tiden hinner jag ju i alla fall bubbla i alla mina idéer som jag kan ta itu med sedan då jag får sommarlov om tre veckor.

Jag har förresten gjort en till sida på den här bloggen var man kan titta på publicerade bilder enskilt, så behöver man inte bläddra så förskräckligt bland alla gamla inlägg. Man får också skicka förslag på motiv.

Var snälla med varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar