tisdag 16 april 2013

Idas önskelista

Ritar om armeringsritningen för tredje gången nu, för hand för att jag inte har någon tillgång till Cad i studiestaden (dumt nog) och inte hemma heller för tillfället. Old school med andra ord. Hälsosamt det också, visserligen. Jag har paus i ritandet för jag har suttit alldeles för länge i flera dagar och tänker ohemult och det får mina stål att peka åt fel håll. Därför ska jag underhålla er med en önskelista ikväll. Kan behövas en mindre lottovinst för att förverkliga allt, men man får ju drömma i alla fall.

Häst skulle sitta fint. Källa.

En ritplatta också. Källa.
             
... Och en ordentlig pastellpenne-arsenal. Har klarat mig med femton färger men det börjar vara i minsta laget vad jag klarar av.  Källa.
En hund? Ja tack! Källa

Gärna också ett jättestort och ljust rum med ett enormt bord att ha som ateljé...

Nåja. Inget av det ovanstående är omöjligt. Under tiden jag väntar på att kunna förverkliga önskelistan ska jag glädjas åt det jag har och fortsätta med armeringsritningen. (...)

Ha det bra!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar