fredag 19 juli 2013

Sjuk uppdatering

Jag har blivit totalt däckad av förkylning. Har legat hemma i två dagar nu. Jag tror att jag är på bättringsvägen för jag siktar på jobb imorgon.

Jag letar inspiration på nätet. Eller rättare sagt, jag har nog en massa inspiration men jag känner att jag inte har tid att förverkliga alla mina idéer. Först jobbet 8-17 på vardagar och 9-13 på lördagar och sedan djurskötsel och trädgårdsarbete på kvällarna plus att jag måste hålla ordning hemma också plus att jag håller på ritar ett tak åt en kund mellan varven. Det blir liksom ingen tid över. Det går inget vidare att bara teckna något i hasten när man är stressad för det brukar aldrig bli särskilt bra.

Källa: Marion Chapman

Nej, in med mera Finrexin och på med mera vila så att jag blir frisk! Har ingen bra bok på gång men jag har förhandsbeställt sista delen i Jonas Gardells trilogi Torka aldrig tårar utan handskar och den kommer någon gång runt den 21 juli.

Var snälla mot varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar