fredag 5 juli 2013

Ljusare framtid

"Det finns nåd för nya världar, mycket större än den här,
nya skapelser och tider,
nåd för allt som blir och är.
Det finns underbar förlossning 
i det blod som gjöts en gång. 
Det finns glädje bortom graven
och en framtid full av sång."






Har varit på begravning idag. Nästa helg är vi bjudna på bröllop. Ytterligheterna avlöser varandra.

På tecknefronten har det inte hänt särskilt mycket. Nästa gång något händer är förmodligen inte före den 9 juli då jag publicerar ett beställningsarbete. Jag har inte tid att teckna så mycket som jag skulle vilja. Vädret är liite för bra för det. Dessutom har jag en massa annat att göra som tar all tid av mig. En dag kommer jag att komma tillbaka i min forna form, det lovar jag!

Ikväll spelar Toto i lilla Jakobstad. Jag ska cykla dit senare ikväll och tjuvlyssna och sedan ska jag cykla hem igen mitt i natten. Tycker att jag inte behöver mycket mer än så idag.

Ta hand om varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar