tisdag 11 juni 2013

Lägesuppdatering

Fullt upptagen med arbete både dagar och kvällar. Hinner inte teckna så mycket men idag har jag fått ett par pangidéer som jag nog ska förverkliga. Det handlar om hästar. Vem hade kunnat ana det?

Jag har gjort färdigt alla mina skolarbeten och har fått sålt en teckning och som belöning hade jag ju lovat mig själv att jag skulle få akvarellfärger, så det ska jag förverkliga någon lämplig dag här... Den där ena idén som jag fick om de där hästarna har jag däremot tänkt använda akrylfärg till.

Imorgon ska vi hämta hem våra nyköpta och nyklippta får! Jag har i veckan ordnat med alla papper som behövs och Joakim har satt upp hagen och handlat vattenhink och foder. Nu är vi riktiga registrerade fårbönder på Antas. Det ni!



Otrogen min vana har jag laddat upp ett fotografi. Ha överseende.
Jag återkommer när jag har satt igång med mina teckningsprojekt.

Var snälla mot varandra!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar