tisdag 26 mars 2013

Det var ungefär såhär som jag tänkte mig att den skulle se ut. Jag vet bara inte hur jag ska bete mig för att få målat ljuset så som jag vill att det ska se ut. Ljuspunkten i den här bilden har jag satt dit med hjälp av GIMP. Jag har också kommit på att jag inte alls är färdig med den, särskilt inte handen längst ner i bild som inte har fått korrekt färg. En del på den är riktigt bra men det finns också sådant som jag inte tål att titta på utan att göra något åt det, så det tror jag att får bli nästa veckas projekt. Den övre handen är jag riktigt nöjd med, så den tror jag att jag lämnar som den är.


Ikväll har jag suttit med näsan i mina betongberäkningar konstant medan jag lyssnat på bland annat Bon Jovi's Because We Can. Medan jag räknade har jag hittat på något nytt att måla, men jag vet inte när jag törs börja på, för om jag börjar redan ikväll så föreligger en viss risk att jag inte kommer mig iväg till skolan i tid imorgon. Det där är ett evigt dilemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar