fredag 8 februari 2013

Tack min vän.







"You just call on me, brother, when you need a hand
We all need somebody to lean on
I just might have a problem that you'll understand
We all need somebody to lean on

Lean on me when you're not strong
And I'll be your friend, I'll help you carry on
For it won't be long
'Til I'm gonna need somebody to lean on"

Den här veckan har jag konstaterat att jag har väldigt goda vänner. Därav. Ni kan känna er träffade för jag tror att ni vet vem ni är.

Idag har jag satt upp de sista kaklen på kakelugnen. Det blev riktigt bra. Det blev bra med första bränningen också, så det segade inte ut processen med ytterligare bränningar. Nu väntar jag bara på att bruket ska torka ordentligt så att jag kan foga imorgon. Sedan står den där då och lever ut åtminstone mig. Det kan vi ju förstås inte veta, men kakelugnar flyttar man inte så lätt på...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar