onsdag 27 februari 2013

Idag blir det ett bildlöst inlägg eftersom jag har gjort illa handen och inte kan hålla i någon penna. Jag skulle göra skolarbete idag hade jag tänkt men blev väldigt belåten när jag upptäckte att det inte gick att skriva. Det måste väl ändå räknas som en god ursäkt att slippa göra de där arbetena. Så farligt är det inte. En vurpa för mycket i skidspåret i kombination med ytterligare lite skidåkning gjorde att det blev överansträngt.

Så nu planerar jag rita-och-måla-projekt för kung och fosterland. Det utlovas minst en kissi i färg och minst två hästar i akryl. När vete fåglarna, det beror lite på skolan och sådant... Mer än så tänker jag inte avslöja i nuläget. Man får återkomma om man är nyfiken. Imorgon ska jag handla mera blyertspennor då jag lyckats vässa upp mina mjuka pennor på mitt senaste projekt.

Det våras även här i norden. I vår ska dammprojektet byggas färdigt vilket är en hel del trixande. I planeringsskedet hade jag gärna haft hjälp av någon. Anmäl i fältet nedan, tack!

Och så letar vi efter får, ifall någon ville veta (med risk för att lantisstämpeln i pannan blir ännu tydligare).

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar