onsdag 30 januari 2013




Jag är tillbaka i blogosfären i form av en digital tecknepärm. Eftersom folket finns på nätet nuförtiden så kan man ju lämpligtvis foga sig efter det då. Här tänkte jag publicera mina klottor för offentlig påsyn. Kritik mottages gärna.

Gå ut, gör ditt bästa och vinn över dig själv!
Igår gjorde jag den här då inspirationen plötsligt föll över mig som ett regn om våren. Det är tänkt att föreställa Jan Brink och Briar. Originalet ser ut som följande och självklart har jag stulit den någonstansifrån.


Eftersom att jag har fotograferat med telefonkamera mitt i natten när jag blev färdig är kvaliteten mycket dålig. Egentligen borde jag skanna in mina teckningar men då blir jag tvungen att ge upp mina älskade A3:or eftersom min skanner bara äter A4:or.

En del detaljer hade gärna fått vara mer framträdande än de sist och slutligen blev. I övrigt blev jag nöjd med slutresultatet.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar