torsdag 1 november 2012

Mitt dygn idag har alldeles för få timmar. Jag behöver minst fem timmar till. Klockan är 21.30. Jag började skolan klockan tio imorse. Jag gick hem därifrån klockan 19. Idag har jag nästan hunnit rita färdigt projektet, bara diverse balkdimensionering kvar... Men huvudritningarna börjar vara färdiga och det är mest panik med dem.

Ikväll har vi försökt lära oss att behärska förskjutningsmetoden men det gick nog inget vidare då alla var hungriga och grumliga i ögonen efter en lång dag full med teori. Ändå ska man envisas med att hålla oss så långa dagar. Undra på att folk går in i väggar lite här och var...

När jag väl kom till lägenheten fick jag gå och handla eftersom jag knappt har varit här i höst. Efter att jag hade ätit något satte jag mig ner med betongkonstruktionerna, vilket vi har tent i IMORGON. Tiden har inte alls räckt till att hinna läsa på allt som borde läsas på den här veckan! Ojoj. Vi får allt se hur det går. Något material får vi inte heller ha med oss, föhäärda i! Hittills har vi fått det i alla konstruktionsämnen men inte nu tydligen. Därtill var man inte särskilt snabba med att informera om detta hittipå heller.

Så nu då jag har pluggat konstant hela dagen anser jag mig vara välförtjänt av en kopp glögg. Och jag vet fortfarande inte hur jag ska bete mig för att hinna läsa allt jag ska ha läst. It's not gonna happen.

Imorgon far jag hem. Då är det äntligen helg.


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar