tisdag 13 november 2012

Jag hade tänkt skapa en header till den här bloggen men GIMP svek mig på alla sätt och vis så nu blev det ingen. Får så lov att vara utan ett tag till.

Nu känns det som om jag har en kreativ svacka. Jag får sådana ibland. Det innebär att inget i skapandeväg går att genomföra fastän jag vill det hur mycket som helst. Till exempel kan en kreativ svacka te sig på följande vis: jag får för mig att rita något men när jag kommer igång så konstaterar jag att det blir fel hela tiden och att det inte blir att se ut så som jag vill att det ska se ut. Eller också kan jag bli sådär håga på att teckna något men sedan kan jag inte bestämma mig för vad jag ska teckna.

För ett par veckor sedan började jag måla en grej men så tog det stopp där. Den är nästan färdig, så när som på ett par timmars arbete. Jag undrar om det slutar med att jag skruttar ihop den eller om den har en chans att bli färdig om jag sätter igång med den nu..?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar